GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Červen 15 22:50:32 CEST 2012

Předpokládám, že mluvíš o nápisu u perle v přijímači. Tam ale není
ferrite perle ale ferrit. perle - tedy zkratka z českého Ferritová
perle. Pravda je že tam možná jedno r přebývá... Já se ani nesnažím
předstírat že umím anglicky :-(. Ale jinak rýpej, já netvrdím, že jsem
dokonalý a nemůžu udělat chybu. A pokud to povede k lepšímu výsledku tak
jedině dobře.

     Martin.