Dostupnost suciastok

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červen 15 13:29:04 CEST 2012

Ahoj,
neviem co sposobilo tu famu ze Maxim je nedostupny pred par rokmi. Tiez
som sa podla toho riadil az do momentu kedy som nieco potreboval, spytal
sa kolegu a ten sa len cudoval o com rozpravam. Dal mi kontakt na Maxim
tu vo Svajciarsku a komunikacia aj dodavky fungovali ako hodinky. Mozno
to bolo nieco specificke pre nas vychodny region.
Inak po vypredani skladu je uz par rokov bezne dostupnost u vsetkych
8-16 tyzdnov, zrejme sa na sklad uz nevyraba a musis cakat kym
nazbieraju dostatok objednavok na zapuzdrenie jednej sarze. Stale si
pamatam tie stare dobre casy ked sme stavali LHC (2005-2007), takmer
vsetko islo rovno zo skladu a nemusel som planovat na niekolko mesiacov
dopredu. Teraz je to des, presne ako hovoris.
b.