MITx statistika

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 15 13:24:58 CEST 2012

Tak tenhle priklad jsem zrovna vubec neresil (respektive nejaky bod jsem nahonil nasimulovanim statickeho stavu v sandboxu a opsanim hodnot do policek :-)

Bipolarni tranzistory jsem nikdy v prubehu sveho vzdelavani umet nemusel, neumel jsem je a neumim je, a dodnes se jich bojim jak cert krize :-)

Jakub Serych