Dostupnost suciastok

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 15 12:33:29 CEST 2012

Dobry den,

chcel by som sa spytat osadenstva na kusovu dostupnost trochu
atypickych interfaceovych obvodov od Maximu a nieco od Linearu. Este
stale to je tak, ze okrem toho ze je Maxim drahy, je aj nedostupny?
Tak ako to bolo pred par rokmi. Moznost nakupu cez Mousera sice
zlepsila dostupnost, ale nerad by som dopadol tak, ze po vypredani
skladu bude dodacia doba niekde medzi 6-9 mesiacov. A este by som sa
chcel spytat, kde sa da zohnat Linear, ktory prave nie je u Farnela.
Tu je problem, ze by som rad nieco co sa da este osadzat klasickou
spajkovackou, zial u Farnela ich nemaju, alebo maju len beznozickove
puzdra...

Velmi pekne dakujem za pomoc.

A.