senzor tahu

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 15 10:23:26 CEST 2012

Pani,

v jednej aplikacii, kde je opticke vlakno namahane tahom, potrebujem
merat tuto silu, ktorou je tahane. Doteraz som tam pouzival tento
senzor http://cz.mouser.com/ProductDetail/Measurement-Specialties-Sensors/FX19-0-1-0001-0010-L/?qs=WXzVXFlun0WEgnRntmTIlg%3d%3d
ktory sice funguje, ale ma nevyhodu - dokaze merat tlak, ktorym sa
nanho tlaci. Takze sa museli urobit medzikusy v tvare pismena C - su
zahaknute v sebe, medzi nimi je senzor a za ramena sa taha.
Je to ale dost neohrabane riesenie a radsej by som nejaky senzor, za
ktory sa da priamo tahat. Poznate nieco take? Alebo aky je keyword na
hladanie googlom?
Rozsah meranych sil je zhruba 0-40N, rozpocet povedzme 50EUR. Ten od
Mousera stoji 25.

J.