[OT:] Javascript alert jinak

Čtvrtek Červen 14 20:56:09 CEST 2012

Neslo by to udelat do dvou frame a z jednoho sahat do druheho a vypoustet
ten alert tam?

Pripadne, jestli to z bezpecnostnich duvodu nejde (uz si nepamatuju co tam
je za omezeni), tak tomu vedlejsimu menit pres top jeho src a procpat
prislusnemu server-side skriptu takove parametry, ze kterych se na serveru
vyrobi stranka obsahujici prislusny alert. Neco jako
top.frames['b'].src='gen.php?alerttext=hlaska'; pricemz v gen.php by bylo
neco jako <?php echo "alert('$alerttext')";>

David O.