OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Červen 14 14:21:02 CEST 2012

1) Kazdy druhy živnostník te posle do pr.... Kdyz si k nemu dovezes svuj olej a filtr

Do háj... Te posle i řetězce opraven a jen u značkových servisu s tim obvykle nemaji vetsi problem...

2) Jednou jsme chtěli usetrit a tak neznackovy měl vyměnit silent blok a zkurvil u toho zavit, vice naklady 2000... Ne vzdy a ne vsechno se vyplati v neznackovem, treba rozvody bych tam nedelal ale vlastni sadu dal udelat znackovemu, hadejte proc

Odesláno z iPadu