OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 14 13:49:18 CEST 2012

Taky přidám historku,
měl jsem dříve fiata a ten se oleje téměř nedožadoval.
Škodovka, to bylo něco jiného, ale já to netušil.
Vůbec jsem netušil, že v převodovce je potřeba kontrolovat u škodovky 130 volej.
Převodovka odešla (byly tam prý dva dcl oleje :-))   )
A jel jsem z Plzně až do Prahy na čvrtý převodový supeň.
Nechal jsem se před kopcem předjet všemi auty a pak jsem to do kopce "rozpálil" a ono to vyšlo.
Dojel jsem na tu čtyřku až do Prahy.
Měl jsem jěště 105 a s tou by to nevyšlo, později jsem ještě měl 120 zároveň s tou 130.
Je to už pár let a přeju všem hezký večer.
Mám ještě jednu příhodu s olejem v motoru a zadřením u Mnichova. Tak třeba příště :-)
Hezký den všem,
Jindra Polívka

Zdravim,
  tak to si pridam prihodu jeste z doby, kdy jsem jezdil se S105 :-).
  Pri jedne vymene oleje mi nalepili na vzduchovy filtr cedulku Castrol XYZ
a do okenka v cedulce napsali pocet km, kdy mam prijet na vymenu oleje (proto
tam taky tu cedulku lepili). Samozrejme nalili jen obycejny olej. Ale priste
jsem byl v servisu jinde a pri prebirani auta jsem se nestacil divit - cena
oleje trojnasobna. Kdyz jsem se ptal proc, technik povida "No vzdyt tam mate
en Castrol, ten holt neco stoji". Myslel jsem, ze mne klepne.
  Samozrejme uz tam ten olej zustal a ja jej musel zaplatit. Vtip ovsem je, ze
tomu autu se ten olej vylozene nelibil, tipuji, ze byl ridsi nez mel byt,
protoze kdyz jsem poradne prohral motor (napr. jizda po dalnici s cihlou na
plynu) a pak sel na volnobeh, rozsvecela se kontrolka mazani. Za bezne teploty
se nerozsvecela. Ten olej pak uz v aute zustal az do jeho likvidace.

  Zdravi Pavel