OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 14 11:33:01 CEST 2012

Pánové:

1) netřeba chodit do značkových servisů, je velmi vhodné si najít svého
živnostníka (nejlépe one-man, případně s několika málo zaměstnanci a
stálou vlastní přítomností ve firmě) a řešit to s ním;

2) řadu věcí je možno si nezávisle ohlídat a z eventuální prasárny
vyvodit důsledky;

3) pokud není zbytí, lze si různé věci dělat i sám.

---
Jirka