VAG sw

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 14 11:06:05 CEST 2012

No vidíte, a já jsem právě kvůli občasnosti (lépe řečeno výjimečnosti)
použití volil tu cestu vlastní výroby.

Nejen kvůli tomu, hlavně: OBD-II bylo obestřeno jakýmsi absurdním
tajemstvím (možná živeným i výrobci aut či testerů?), což mě dráždilo a
říkal jsem si celá léta, že na tak jednoduchém rozhraní prostě nemůže
nic být. Jsem rozený bastlíř, který sice už taky spoustu věcí nestaví,
ale v dnešní stupidní spotřební společnosti vůbec neškodí si čas od času
připomenout, o čem (nejenom) elektronika opravdu je...

Navíc jsme na HW konferenci a tak je podle mě užitečnější dávat odkazy
na stavbu/výzkum/výuku, než na obchody.

---
Jirka