[OT:] Javascript alert jinak

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 14 10:03:08 CEST 2012

udělejte to jako vrstvu DIV průhlednou přes celý obsah stránky, uprostřed
upravenou tak že vypadá jako alert.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Na strance mam kus HTML, v nem nejaky trvale bezici javascript, dejme tomu
jednoduche pricitani stavu promenne, treba takhle:

<script type="text/javascript">
    var a = 1;
    function counter()
    {
        document.getElementById("text").innerHTML = a;
        a++;
        if (a==5) { alert('hlaska');  }

        setTimeout("counter()",1000);
    }
    counter();
</script>

Javascript po vterine inkrementuje hodnotu 'a' a nasledne prepise text v
span id=text. Potud samozrejme bez problemu. Ja bych ale potreboval
zareagovat na nejakou hodnotu toho 'a' a vypsat alert, ale tak, aby nedoslo
k preruseni behu toho skriptu, tedy na obrazovce bude viset alert, ale pod
nim na pozadi porad pojede nacitani te hodnoty. Je to v javascriptu nejak
resitelne? Ja mam dojem, ze jsem neco takoveho videl, jen si vubec
nevybavuju detaily.