Seriove LED pasky

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Červen 14 06:58:01 CEST 2012

Jak dlouhý sériový pásek potřebujete?

Já ho (viz. sousední vlákno) zapojil sériově tím způsobem, že jsem ho
rozstříhal na základní segmenty (5 cm = 3x paralelně (3 LED v sérii)), poté
každý druhý segment otočil o 180° a spájel. Tím vzniklo sériově paralelní
zapojení. Při mých 4 segmentech to nedalo tolik práce.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, June 13, 2012 10:32 PM
To: HW-news
Subject: Seriove LED pasky

Dobrý den všem,

sousední téma mi připomnělo, že už delší dobu pátrám po LED páscích, kde by
diody byly v sérii, ale nic jsem nenašel. Možná neznám správná klíčová
slova.

Dá se něco takového sehnat, nejlépe v ČR?

Kolik by mohla stát výroba pár ks DPS 1m x 6 mm, z tenkého cuprextittu a
osazení po řekněme 60 SMD LED, někde u číňana?

PH