Kondenzator misto transformatoru

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Červen 13 22:33:55 CEST 2012

On nebude o něco málo vyšší, ale s větší rezervou. Jinak by při přerušení
LED stouplo napětí na filtračním C...
Aha, možná jsem neupřesnil, že tam bude usměrňovací můstek. Bez něj ty LEDky
nepříjemně blikají.
Nebo je na té úvaze něco špatně?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, June 13, 2012 10:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kondenzator misto transformatoru

Dávat paralelně k LED transil (tedy přesně tak, jak to je napsáno) je
nesmysl, protože oba prvky se chovají převážně jako napěťové nory a je velmi
nepravděpodobné, že byste našel transil s napětím právě o něco málo vyšším,
než je Uf LED.

Transil se dává paralelně k sériové kombinaci LED a R, jak už jsem napsal.

---
Jirka