OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadankana vikend)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 13 20:01:21 CEST 2012

Kosťo, nikoli v historii, ale nyní, celé poslední století se prolévá krev ve
jménu jakýchsi bohů, jen křesťanů je _zavražděno_ kolem milionu ročně (ano,
dnes!), ale nikde se o tom nepíše a nemluví, maximálně o tom napíše jednou
za pár let nějakou ulekanou malou zprávičku Vatikán, nebo pravoslavní - ti
se těch "nadlidí" z médií nebojí, ale zase je nikdo mimo ně moc nečte. Za
celou historii nebylo povražděno tolik lidí, jako v posledním století a
nepomůže ani přepočet na procenta.

Malá poznámka k přemýšlení - kolik přežilo původních obyvatel v koloniích,
které kolonizovali protestanté a osvícenci zkrátka západní Evropa (viz. sev.
Amerika, Kanada, Austrálie, Zéland), a kolik tam, kde kolonizovali
katolíci - španělé a portugalci (latinská Amerika)?

komentářů netřeba.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kosta" <info na mcu.cz>

> Myslím, že tupý, arogantní, zhovadilý ateistický materialismus se v
> historii "poněkud" neosvědčil, stejně jako na druhou stranu zneužívání
> víry a Boha ve jménu jakýchkoliv lidských úchylek.

Každá ideologie je tupá zhovadilost, nevím jak se neosvědčil
materialismus, za to vím, že v dějinách lidstva bylo nejvíce krve
prolito ve jménu Boha, potažmo jimé entity (ideologie). Děkuji, nechci,
nechci žádnou ideologii, nechci žádné vymívání mozku jakoukoli
ideologií/náboženstvím. A je mi úplně jeno, že mě po smrti nečeká 99
panen, bezúročná půjčka, či jiná zhůvěřivost

S pozdravem
Kosťa

PS: nechce se ctěné kolokvium vrátit zpět k elektronice. nebo už zas
všichni všechno znáte?