OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 13 17:38:14 CEST 2012

Při této příležitosti doporučuji zamyšlení jiného známého vědce:
http://www.vira.cz/Texty/Knihovna/Proc-verim-v-Boha.html a další jeho
související příspěvky níže. Tento pán je mimochodem zároveň významným
členem klubu Sisyfos...

Myslím, že tupý, arogantní, zhovadilý ateistický materialismus se v
historii "poněkud" neosvědčil, stejně jako na druhou stranu zneužívání
víry a Boha ve jménu jakýchkoliv lidských úchylek.

Howgh

---
Jirka