Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re:OTHadanka na vikend

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Červen 13 12:59:14 CEST 2012

A proc ma poslednich 5 let kazdy mobil přiložena wire sluchatka - šéfova a nezna?

Přiznám se ze jsem měl vzdy tendenci pouzivat sluchátko i z duvodu volnych rukou i z duvodu, ze jsem pred 15 lety slysel jak je to skodlive to vysilani mobilu, tak jsem si říkal co kdyby se neco prokázalo... :-)

Na druhou stranu montéri bts umírali spise na pády krabic na ne (naposledy vloni), nez z ozáření tak nevim, asi jako cigára, nekdo je senzitivni a jiny rezistivni...

Odesláno z iPadu