Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Červen 13 12:12:36 CEST 2012

Pár zajímavostí o placebu je třeba tady:

http://podstatne.sk/placebo-efekt-pravidelne-vitazi-nad-liekmi/

Psychika ovlivňuje spoustu věcí, jsem naprosto přesvědčen, že fobie z
mobilu může někomu způsobit skutečné fyziologické problémy bez ohledu na
vyzářený výkon a podobné technické detaily. V takových případech
naštěstí pomůže zmiňovaný Orgonit s měděnou galaktickou spirálou. Já
osobně bych ho ale neprodával za 5E, ale nejméně za 30, aby byl ještě
účinější.

JMN