Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadanka na vikend

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 12 22:24:02 CEST 2012

znova poviem to co som uz povedal rano. Sme inzinieri a preto vieme
svoje tvrdenia dokazat. Viete svoje tvrdenie dokazat, pripadne
opakovanym experimentom potvrdit?