Cortex od NXP - dostupnost?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červen 12 21:00:53 CEST 2012

To, že věci od Farnellu nakupuju u ROTHsware, jsem tu psal tuším už před
x lety. Serióznější firmu jsem možná nepotkal...

Využíval jsem toho zejména v období, kdy samotnému bolševikovi nebylo
jasné, jak přinutit ještě další jedince k tomu, aby se stali plátci DPH
(podrobnosti teď nehodlám rozebírat, souvisí to s nákupem služeb z jiné
země v SESRu).

Přirážka není žádná, mají svůj kurz libry. A trochu jiné poštovné, stačí
číst.

---
Jirka