Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 12 12:53:11 CEST 2012

Asi je to tak dlouho tradovaná pověra, až se z ní stala měřitelná
skutečnost. Neboť už Goebbels varoval, že tisíckrát opakovaná lež se stává
pravdou ;-D

http://cs.wikipedia.org/wiki/Polarizace_%28elektrodynamika%29

http://www.astronomie.cz/2012/03/vlt-znovuobjevil-zivot-na-zemi/

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Docela by mne zajimalo, kde se vzalo vzite tvrzeni, ze "mesicni svetlo je
polarizovane". Nejak mi nedochazi, proc by melo byt. Polarizace odrazem? To
by mozne bylo, tedy za predpokladu, ze a) mesic bude placaty, b) bude
hladky, idealne skleneny. Vzhledem k tomu, ze a) i b) je pomerne slusne
popreno, nenapada mne, jak by mohlo teleso pokryte prachem polarizovat
svetlo.