Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 12 11:21:40 CEST 2012

Smrtelna jednorazova davka NaCl je cca 10dkg - presto ji nekteri blazni
zkonzumuji za mene nez tyden.

Nekteri vysloveni hazarderi si ji treba i sypou na redkvicky a konzumuji.

Slovy klasika Hamacka: "Lidi je na svete jako ...."

Radek Vicek