OT Hadanka na vikend

KarelM a8dtljb na gmail.com
Pondělí Červen 11 19:24:20 CEST 2012

Co jsem zkousel proti mlzeni brejli, tak nejlepsi je takove male mydelko
prikladane k plynove masce. Ale bohuzel mi zasoba dosla a maska kterou
jsem v armyshopu ohlizel to mydlo nemela pribalene. To mydelko bylo
dobre i do auta na celni sklo. Jinak v nouzi postacuje i obycejny jar,
nanest, rozetrit a utrit tak, aby zustal film. Bohuzel to vydrzi pusobit
pouze kratkou dobu.
Karel M.