[OT] Ubuntu na Android telefonu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 11 09:00:57 CEST 2012

To nevim, ja to zatim jen zkusil, protoze zadneho androida nikde nemam a
tak me to zatim moc netrapi. Asi to pouzivat nebudu - nevim potrebuju
aspon icq, pokud to rozbehnu tak uz by to mozna stalo za uvahu.

Jo a zapomnel jsem - nemountuje to externi disky z USBcka - to by chtelo
nejak poresit - musim se kouknout jak je to resene - zda tam je nejaky
fstab.

Jen me dost vyrazilo dech jak to na tom ultrapomalem netbooku neskutecne
rychle beha a take jak to GUI je promakane - prijde mi, ze se mi zvetsil
monitor ;-)

Radek Vicek