Archimedova spirala

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Neděle Červen 10 22:35:24 CEST 2012

On 10.6.2012 21:31, Miroslav Mraz wrote:
> To jo,
> ale silně pochybuji, že by měl někdo z pánů kolegů profi licenci. Mimo

Aha, to vse vysvetluje a zcela Vas chapu. Jak jsem psal, dokud jsem mel
jen free tak jsem Kicad zkousel ale podle me je jedina jeho vyhoda, ze
je zcela free.

> jiné i proto jim navrhuji ten Kicad. Přece jen je to čistší řešení. No
> když je nepřemluvím, zkusím ten ulp.

To ULP vypada, ze dela presne to co potrebujete. Nabizi se jeste jedno
reseni pokud kolegy presvedcite na Kicad ale nedokazete v nem civku
nakreslit. Pokud se civka vejde do free licence Eagle tak si ji
nakreslit pomoci ULP a pak pomoci ULP prevadejici Eagle do Kicadu si to
prevest. Ovsem prevodni ULP jsem nezkousel, jen vim, ze existuje a je ke
stazeni primo na strance Cadsoftu. Snad to nedopadne podobne tragicky
jako prevod z Eagle do Formiky, ktery narazi na spoustu omezeni Formiky
(hruby rastr, tabulka padu apod).

Pavel