[OT] Ubuntu na Android telefonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 8 20:15:56 CEST 2012

To Ubuntu pouziva z Androida kernel. To neni zadna emulace nebo virtualizace.
Bude to proste nativni Ubuntu na ARM procesoru. K nejakemu dalsimu zpomaleni
neni (podle me) duvod.

PL

********************************

From: "Snehulak" <snehulak na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 08, 2012 7:47 PM
Subject: Re: [OT] Ubuntu na Android telefonu

No, ale on uz i ten android je dost pomaly :) Nejak si to nedokazu
predstavit tu proklatou pouzitelnost. Sam jsem spokojenym vlastnikem Galaxy
S II , ale data mam synchronizovana nekde na cloudu a pouzivam vicero
zarizeni , protoze telefon pouzivam treba treba jako sport tester ,
cyklistickou mapu , ale doma pritom stahuju z pc nejaky film a v batohu mam
notebook abych si nekde na parezu mohl sednou a programovat ... :D Jako jo
zamachrovat u piva a pripojit mobil k projektoru super ale nejaka realna
prace na nem asi ne, anebo uz mi to dava samotny android ne ?

snehulak