Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 8 11:07:13 CEST 2012

Jo, taky jsem měl super skvělý starodávný aku v autě, udržoval jsem ho přes
zimu poctivě lechtací nabíječkou, startovalo to snad hned na první jiskru,
ale až najednou, od domova v dáli, jsem prostě nenastartoval a ještě že pár
set metrů od místa zemřelé baterky byla mototechna, odkud jsem si donesl
novou. A to jsem ještě sebou neměl vercajk, musel jsem si tam půjčit i klíč.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

No ty solarky za okno do auta podle toho co rika kolega zrejme funguji.
Nedavno jsme se o tom bavili, ze nejak po 89 roce mu nejaka zahranicni
prizen privezla takovej malej panel jako v odkaze. Mel ho polozenej
vzadu na okne ve skode 120 (bylo tam prihodne - protoze baterka byla pod
tim okne za sedadlama).

Rikal, ze to bylo poprve co mu baterie vydrzela pres 10 let - v roce
2000 si pak kupoval Felici.

Evidentne tej baterii silne prospiva, ze se s ni neustale neco deje, i
kdyz treba naprosto nepodstatnym malym proudem.

Ja bych si ho do auta dal, ale mam strach, ze mi nejakej krava kvuli
tomu rozbije okno.

Radek Vicek