Re: Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pátek Červen 8 09:26:22 CEST 2012

:-)
S dovolenim chych to shrnul.
1. 12V je napeti vybitého 6 clankoveho oloveneho akumulátoru, cili nabitej tuto baterku 12V zdrojem je kravina
2. libovony spinany 12V zdroj lze vymenou jedineho odporu upravit na 13,4V
3. 4,8W FV clanek je dobry tak na pohon spotrebice s mene nez 0,5W, pro realny bezproblemovy provoz 7/24 by vykon clanku a vykon spotrebice mel byt 1:10, cili pro 3W router 30W FV panel + odpovidajici baterie, ktera zvladne napajet router alespon 24 hod bez dobijeni.

Jirka