ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 7 11:49:52 CEST 2012

Jenom nezkoušet ty obnovy v síti s druhým DC, jinak se to zase může
rozsypat. Ty experimenty s obnovama bych dělal až jako poslední pokus před
čistou instalací. Tyto problémy většinou jde vyřešit za pomocí hodin
googlování a zkoušení. Já už jsem svoje schopnosti radit na dálku vyčerpal.
A pokud nejede jenom 5 mboxů a jinak je vše už OK, tak bych to řešil
násilnou cestou, zrušit a vytvořit znovu.
Jinak teda SBS taky považuju za zvěrstvo, pro menší firmu do dvaceti lidí má
celkem smysl díky té přidané hodnotě, když se jede na maximum (těch 75
lidí), tak se vůbec nehodí. Jenže žádná tak levná licenční alternativa není.
Zkuste si spočítat, na kolik by vyšly vlastní CALy na Exchange, SQL a
případně i Sharepoint. Navíc, když se koupí krabicová verze, jsou k tomu
ještě dva Standard servery zdarma (myšleno SBS Premium).