Scanner Samsung, okno Preview se schovava

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Červen 7 08:09:44 CEST 2012

Zdravím,
přesně tenhle problém jsem měl ve svém programu na skenování a evidenci
smluv ( skenr HP, používal komponentu TDelphiTwain ). Ten problém se
projevil až od určité aktualizace WIN 7. Domnívám se, že se jedná o
nějakou změnu v rozhraní TWAIN ze strany MS. Takže se zkusit poptat
programátora, který vám dělal SW pro skenování faktur , zda by to mohl
nějak ošetřit ( snad by to šlo nějak přes FindWindow a pak to okno
nastavit do popředí... ).Já už ani nevím jak jsem to řešil, zda jsem to
jen ve skenovacím kódu přepnul z toho ořezaného uživatelského rozhraní
Microsoftu na uživatelské rozhraní výrobce skeneru, které při skenování
nabízí samozřejmě i více možností.

Miloš