ot. sbs2003 exchange

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Červen 6 15:21:54 CEST 2012

Dobrý den, takže zase.
System Attendant Service failed to create session for virtual machine SBS01.
The error number is 0x80072030.

Microsoft Exchange System Attendant reported an error '0x80072030' when
setting DS notification.

[...]

 Co vám to říká, hází to za běhu excha. Na netu nacházím info pouze že to
hlásí při instalaci. Koukal jsem na soubor databáze excha. Priv1.edb má
6,6Gb, to je fakt moc. Raději si to ověřím. Co použít na kontrolu databází
exchange?
Jinak už běží, ale nekomu pošta jde a někomu ne. Míra