ot. sbs2003 exchange

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Červen 5 19:08:22 CEST 2012

omlouvam se, ctu vlakno jen velmi zbezne, ale kolik mate domenovych
kontroleru? (kdysi umel SBS jen jeden, ale uz to nesleduju, treba ten
nesmysl uvolnili)
Pokud mate DC jen jeden, tak oznacovani obnovy jako autoritativni je
zbytecne - stejne se to nema odkud synchronizovat.

K te autoritative/non-autoritative obnove: kdyz mate vice DC a vy
obnovite starou kopii AD, tak po restartu jsou jeji data stejne
prepsana v ramci sychronizace daty z dalsiho/dalsich DC (pouzitelne to
je treba kdyz se chcete "podivat" jak to bylo).
Pokud se opravdu chcete vratit ke staremu stavu (treba po tom, co si
nechte v AD nadelate nevestinec), tak musite (tou autoritativnosti)
rict "tato obnovena data jsou novejsi", takze se nasledne (coby
novejsi) prekopiruji na ostatni domenove kontrolery.
Marek