ot. sbs2003 exchange

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Červen 5 16:10:22 CEST 2012

Prosím koukni na přílohu. Podle mě to je OK. I když ze začátku měl problém s
replikací nakonec se mu povedla. První řádky jsou nejnovější události.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Tuesday, June 05, 2012 3:50 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: ot. sbs2003 exchange

Tak ještě jednou a snad už naposledy. Pokud se jedná o jeden DC v celé
doméně, tak by to mohlo fungovat. Mohl by být problém u stanic, které by se
mohly odmítat přihlásit do domény a bylo by je třeba znovu ručně přihlásit.
Pokud se jedná o doménu, kde je více DC, tak to prostě fungovat nebude.
Rozhodí se synchronizace DC, ten obnovený odmítne udělat replikaci,
nenastartuje službu netlogon a tím pádem nebude sloužit jako DC. Není třeba
měsíc, stačí, aby se DC mezi sebou jednou zreplikovaly a obnovená záloha je
k ničemu. V podstatě stačí maximálně pár desítek minut a ta záloha je k
ničemu. Mám to ověřeno z praxe, stejně tak provoz více DC v rámci SBS 2003 a
2008.
Pokud se DC odpojí od zbytku domény tuším na víc jak tři týdny, nastane
podobný problém, začne dělat tombstony a opět je v rámci domény nefunkční.
Takže odpověď je ano, v případě více DC se nesmí na měsíc odpojit.