ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 5 16:09:04 CEST 2012

Jo, DC je řadič domény, AD je Active Directory, tedy samotná doména řekněme.
PDC je primární DC, který má FSMO role, to jsou ty hlavní role. Pokud v síti
SBS, tak je má vždy a odmítne je předat jinam než dalšímu SBS. Bez PDC je
síť polofunkční, nelze přidávat další DC a je to třeba opravit.
K té chybě Exchange jsem našel zatím tohle:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/561979 a především zkusit eseutil
/MH, který zkontroluje DB a řekne, kde je chyba. Na základě toho by měla
následovat nějaká oprava, pravděpodobně oprava nakoplé DB toho Exchange.