ot. sbs2003 exchange

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Červen 5 15:05:10 CEST 2012

Disky minulý rok nové v reidu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Na
Sent: Tuesday, June 05, 2012 1:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot. sbs2003 exchange

Cca po 10 letech mi zacal odcházet disk, a zrovna pod souborem sql databaze,
do ktere se několikrát denne zapisovalo, plus databaze registru byla take
nekonzistentni...

projevovalo se to take podivný mi chybami v logu, vase doba se uz blizi :-)

Samozrejme to začalo haprovat az po rebootu... Co bezi neměnit ale disk
nepojede vecne

Odesláno z iPadu