ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 5 10:45:09 CEST 2012

Božínku, ještě NOD tam je. Předpokládám, že server slouží i jako fileserver,
ale nebylo by rozumnější mít antivir pouze na stanicích? Nebo na ten server
pořídit opravdu fileserverový antivir? Ze zkušenosti nemůžu do firemního
prostředí doporučit nic z ČR a SR, to se hodí na doma nebo do pidi firmiček,
s přivřením oka ještě tak na stanice (AVG s jeho otřesným vzdáleným
managamentem ani tam ne).
Nevím, co tam ještě běží, ale určitě bych doporučil udělat NAT + firewall
mimo server a vykopat od tam antivir. Ubude půlka problémů...