[OT] Firefox a zásuvné moduly

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Červen 5 09:24:00 CEST 2012

Používat starý Flash player není moc dobré, buď aktualizovat nebo
vypnout případně odinstalovat. Nastavení Flash playeru bývá v Ovládacích
panelech, ale asi né vždy, taky zkusit odinstall a nainstalovat
nejnovější z instalační binárky, dost špatně se ale k té binárce proklikává.
S pozdravem,
Miloš Dašek