[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 4 23:20:46 CEST 2012

Kdo bude vracet penize, nejaky retezec? Ano ČT ted premysli, co s touto slamastikou, ale IMHO pokud v zarucni dobe vyrobek nebude v rozporu s kupni smlouvou, tak se velmi obavám, ze zakonny nárok na vraceni kupní ceny nevznikne, to jiste nevylucuje, ze
- nekdo s požadavkem na vraceni penez muze uspět
- nekdo se mohl dostat do rozporu, napr. aktivoval hned a vyrobek reklamoval, tim se zastavil beh zarucni doby a stihne tak na posledni chvili uplatnit rozpor se smlouvou (pokud to opravdu stihnou vypnout)

 no myslim ale, ze v záři skylink prodlouží tu dobu a bude po vtakach, ze by 1.9. trvale vypli vsechny nezaplacene starší >24 mesicu tomu věříte? Já nejak nee:-) zvlaste kdyz ve stejnou dobu vypnou  premiovou kanaly a stejne pojede cslink...

 I kdyby to opravdu chtěli vypnout, budou to vypínat po castech, uz kvuli callcentru, tedy pokud se chteji udržet na trhu:-)

Odesláno z iPadu