Re: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 4 21:10:04 CEST 2012

Třeba já používám obyčejný kancelářský papír, z něj fixa setřít nejde:-)

Ale zrovna mě napadlo, že asi zítra skočím do papírnictví a koupím fólii,
protože by mohla být dobrá jako VN izolace. Dá se běžně koupit A3, nebo
větší?

PH

From: <Cihak na dkv.cst.cd.cz>
To nevadí - je to funkční. Kde je toner tam se ten fix zažere. Je úplně
jedno zda jde o tenkou čáru nebo plochu. Já kolikrát zapomněl DPS pod lampou
třeba 2 hodiny a tišťák byl v pořádku. Toto není žádný "experiment" je to
bezproblémově opakovatelný postup který funguje. Používám ho už léta na
všechny DPS které dělám. Celý postup je tady:
http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm . Určitě je to mnohem rychlejší než
oblíbené "čuchání" acetonu které navíc funguje zřejmě jen u starých tonerů.
Mě to nikde nefungovalo.

Jediný problém který může nastat je, že z některých fólií ten fix nelze beze
zbytku smazat. Takové hold nelze použít. Já tím dělám nejtenčí spoje 0,2 mm.
To je asi tak hranice pro domácí výrobu. Tenčí jsem už nezkoušel. Fix je
potřeba nechat uschnout. Pokud je ještě vlhký stává se, že při vytírání fixu
dojde k poškození jemných struktur nebo vyrytí rýh v plochách. Samozřejmě
vytírat ho je nutné opatrně a jemným hadříkem. Ale nehledejte v tom žádné
složitosti. Prostě kupte fix, vyzkoušejte a uvidíte že vítězíte :-).