[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 4 19:36:33 CEST 2012

Dne 4.6.2012 18:51, Na napsal(a):
>   Co vam brani upozornit v aukci, ze neodpovidate za platby pres payu a doporučujete bankovní prevod?
Aukro!
Takové prodeje maže a pošle upozornění, že jednáte v rozporu s novými
podmínkami.
*******************************
viz:
Dobrý den,

zrušili jsme Vaši nabídku bla, bla, bla bla
, protože jste v popisu uvedl/a, že nepřijímáte platby přes PayU.
Prodejci nesmí ve svých nabídkách či na stránce O mně jakýmkoliv
způsobem znevýhodňovat ty kupující, kteří si vyberou platbu přes PayU k
uhrazení zboží. Proto Vás prosíme, abyste do popisu Vašich nabídek již
nevkládal/a informaci, že platby přes PayU nepřijímáte.

Další informace najdete v bodu 4.17. Podmínek užívání plateb přes PayU:
http://aukro.cz/country_pages/56/0/podminky_rules.php
*********************************

Dokonce po mě teď chtějí , abych jim zaslal kopii občanky, aby si mohli
ověřit identitu, jinak že mi prý zruší účet :-)
Uvedl jsem do PAYU název účtu " Aukro tropí hlouposti" a cílová země Alžír.
*********************************
Vážený pane Kubo,

protože jste v registračním formuláři pro výběr prostředků přes PayU
nevyplnil správné údaje, žádáme Vás o nápravu.

Každý uživatel, který je fyzickou osobou, je podle našich podmínek
povinen zadat platné osobní údaje. Více informací naleznete v našich
Podmínkách užívání plateb přes PayU na
http://aukro.cz/country_pages/56/0/podminky_rules.php .

Abyste mohl změnu provést, je potřeba, abyste nám zaslal kopii svého
občanského průkazu pomocí odkazu v e-mailu, který jsme Vám před několika
okamžiky zaslali. Doklad poté ověříme a požádáme Vás o zaslání správných
údajů.

Změnu údajů prosím proveďte do 7 dnů, v opačném případě Váš Aukro účet
zablokujeme.
*****************************
Jen dodám, že osobní údaje jsem zadal správné, jen č. účtu nesmyslné a
stejně tak název účtu a cílová země.

Na co ještě nepřišli je , když v aukci nenapíšu přímoa PAY-U ale dám to
do "hvězdiček"  P*A*Y*U
ale je to jen otázka času, než nastaví lépe snifovacího robota.

A protože platbu PAY-U aukro cpe do každé nabídky automaticky, tak se
může stát, že Vám tam kupující prostě peníze pošle.... a nic s tím
nenaděláte.

Ale vy jste nespíš ten typ hodných, poslušných a neproblémových
uživatelů, ( my obecně říkáme ovečky ) kteří vše akceptují a poslušně
vyplní, tedy o takových věcech nemáte ani potuchy :-(

JaKub