[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 4 18:57:01 CEST 2012

Jaky úroky, pokud jste tam mel nad 150,- tak ty penize automaticky a zadarmo pře posilaji nejpozději do 2 pracovniho dne na vas účet... A to si buďte jist ze je mozna ani tak rychle oni neobdrzi (z karty)...

Tady uz princip povyšujeme na kverulant stavi, dokud to ma aukro zdarma tak kritizovat to je směšné, volbu stale mate. Az nebude jina moznost a zavedou za to poplatek, pak ...

Toto je posledni věc co bych na Aukru kritizoval, ma spoustu jinych problemu a neduhu a komu patri viz minuly post

Ale je to tak, člověk nad 33 let vnímá kazdou zmenu negativne, i kdyz je pozvolna ... V pripade aukra to zavedli volitelne, a pak povinne... V pripade googlu, amazonu, ebaye to take neovlivnite a zprvu to vnímáme negativne :-)

Muj nazor

Odesláno z iPad