[OT] A další poplatky - v návaznosti na: CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Pondělí Červen 4 14:04:20 CEST 2012

Tyhle poplatky by proste mely byt zruseny jako archaicke reseni
financovani.
A s internetem je to snad jednoduche - at si to zasifruji a prijimat si
muzou platici zakaznici. Nakonec s DVB-x to muzou udelat uplne stejne...
A co by se vlastne u pocitacu zpoplatnovalo? Schopne prijimat je to jen
v celku, kdy je pocitac pripojen pres mnoho zarizeni az k vysilateli,
jinak to neni zarizeni schopne prijmu.