RE: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Pondělí Červen 4 14:00:51 CEST 2012

Díky za odpověď, upřímně řečeno jsem byl tak rozčarován tím nízkým krytím, že jsem to ani nezkoušel exponovat na desku. Takže až budu mít chvilku času, zkusím udělat expoziční zkoušku na pauzák. Kreslím minimálně 0,4mm spoje takže by to snad mohlo vyjít.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, June 04, 2012 1:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Mám to nastavené také tak. Při pohledu proti světlu je vidět, že prosvítá.
Ale na výsledku se to nijak neprojevuje. Resp. projevuje tím, že je nějaká horní hranice délky expozice. V mém případě, 150W MH z 30 cm, je to z deskami z GM tak, že pod 3 minuty je málo a nad 6 minut moc. Kdybych chtěl spoje 0,2 mm, ani bych si dal pozor a exponoval 4 minuty.

Inkoustovka by byla tmavší, takže by se prodloužil max. čas, ale vzhledem k tomu, že netisknu moc často, tak bych akorát pokaždé řešil zaschlý toner. To si radši pustím časovač na hodinkách.

PH

From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz> můžete mi prosím napsat jaká nastavení máte u té tiskárny PagePro (mám ji taky). Nedaří se mi vytisknout dostatečně kontrastní předlohu na DPS - v porovnání s inkoustem je to nebe a dudy.
Zkoušel jsem Resolution 1200x1200, Toner save Off, Contrast 100, Brightness 50.
Víc možností v nastavení které by se týkaly systosti jsem neobjevil.

Behalf Of Pavel Hudecek
Mě to nedávno taky děsilo, dělal jsem nějaké desky na návštěvě u účetní (chtěla vědět, jak to probíhá) a výsledky byly hrozné, expozice jsme zkoušeli až přes 20 minut a stejně se to ani nedařilo vyvolat. Ale pak jsem doma dělal další, s novou tiskárnou (PP1350W), nový balík papírů, zakoupené za rohem v papírnictví "Prosil bych jeden balík libovolných, nejlevnějších papírů do laserovky", nové DPS z GME, mající barvu, kterou jsem před tím neviděl (hodně zelená), olej od číňana, na kterém nešlo identifikovat, co je zač... Výsledkem byla dokonale kontrastní deska již po expozici 4 minuty (osvitové zařízení shodné s předchozími případy: 150W MH od plechem od starého PC).

From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Ja myslim ze to bude stejny problem jako u tisku z laserovky na pauzak a pruhlednosti motivu. Ty nove tonery jsou pro tyhle ucely nevhodne, takze kdo ma starsi tiskarnu a puvodni tonery tomu to funguje, ale ostatni maji smulu...