RE: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Pondělí Červen 4 10:56:07 CEST 2012

Dobrý den pane Hudečku,
můžete mi prosím napsat jaká nastavení máte u té tiskárny PagePro (mám ji taky). Nedaří se mi vytisknout dostatečně kontrastní předlohu na DPS - v porovnání s inkoustem je to nebe a dudy.
Zkoušel jsem Resolution 1200x1200, Toner save Off, Contrast 100, Brightness 50.
Víc možností v nastavení které by se týkaly systosti jsem neobjevil.
Děkuji za odpověď.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, May 31, 2012 3:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Mě to nedávno taky děsilo, dělal jsem nějaké desky na návštěvě u účetní (chtěla vědět, jak to probíhá) a výsledky byly hrozné, expozice jsme zkoušeli až přes 20 minut a stejně se to ani nedařilo vyvolat. Ale pak jsem doma dělal další, s novou tiskárnou (PP1350W), nový balík papírů, zakoupené za rohem v papírnictví "Prosil bych jeden balík libovolných, nejlevnějších papírů do laserovky", nové DPS z GME, mající barvu, kterou jsem před tím neviděl (hodně zelená), olej od číňana, na kterém nešlo identifikovat, co je zač... Výsledkem byla dokonale kontrastní deska již po expozici 4 minuty (osvitové zařízení shodné s předchozími případy: 150W MH od plechem od starého PC).

PH

From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
Ja myslim ze to bude stejny problem jako u tisku z laserovky na pauzak a pruhlednosti motivu. Ty nove tonery jsou pro tyhle ucely nevhodne, takze kdo ma starsi tiskarnu a puvodni tonery tomu to funguje, ale ostatni maji smulu...