[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 4 01:39:22 CEST 2012

Prima hd tusim vymyslel pred 14 mesici cslink, aby nejako dotáhnul skylink, ktery mel vice hd kanalu, mel na ni 1 rocni exkluzivitu a kdyz jsem ji pred 2 mesici videl, vsechno bylo ups aliance, zadny nativní hd content tam opravdu videt nebyl :-)

Surlock bude problem pro vlastniky certifikovaných či hloupých přijímačů, os.am ma na nej funkce a i na jeho simulaci a co jsem cetl to i funguje ;-)