"Odbornici" na elektroniku...

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 2 21:08:45 CEST 2012

 2.6.2012, 21:00:18

Drive byla v kazdem okresnim meste nejaka ta Tesla nebo ZPA. Dneska
tam misto nich mame jeden urad na rozdelovani dotaci, 5 uradu na kontrolu
narizeni a vyhlasek, 7 enviromentalistickych organizaci, k tomu neco
obchodniku a pravniku.
Neni tedy nic divneho, ze mladi lide, kteri alespon trochu uvazuji,
cim se bude v budoucnu zivit, k technickym zalezitostem prilis
netihnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz