[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 17:51:33 CEST 2012

1. Pokud si sežene demo kartu, ma to volne :-)
2. a co ostatni kanaly? Pokud vim uplink za novu a dalsi plati provider a ne televize
3. ? ? ? Kazdy dospěly by mel chápat nadsázku v reklame, neb ne? Znate nejakou pravdivou reklamu? Mě zadna nenapadá... Vazne si nekdo soudný myslel, ze to bude na furt zadara? Staci si uvedomit, jak to funguje a ze prodej novych karet nebude nekonečný a pokud je m znamo tak prodeje stagnuji a trh je kartami nasycen a z něčeho je treba platit provoz a mit k tomu i nejaky zisk...
4. Viz 2.
5. Staci zapojit mozek, a cist zpravu v kontextu, v jakem byla napsána. V kontextu sdílení nákladu

Odesláno z iPadu