"Odbornici" na elektroniku...

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 2 15:55:58 CEST 2012

tak to uz asi na nejaky cas bude.
Vzdelanie sa nenosi. V piatok tu bola navsteva studentov z gymnazia, z
vychodu Slovenska. Ked ich sprevadzam v hale kde sa testuju magnety vzdy
sa pytam ci sa nieto z nich venuje elektronike. Podla toho prisposobim
vyklad aby vsetci rozumeli a aby si z toho nieco odniesli.
Tak aj v piatok. Pytam sa ci sa niekto venuje elektronike. Vsetci na mna
pozeraju ze naco je to dobre. Vzadu sa nesmelo prihlasi jeden chalan ze
hej. Polovica skupiny na neho pozera ako na nejakeho vyvrhela co ma ine
konicky ako cela ta banda a do konca exkurzie si z neho robia srandu aky
je divny.
Vzdelanie zrejme v sucasnej dobe uz nie je in... Potom budu taketo
clanky a ovela viac.
b.