[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 15:50:04 CEST 2012

Nesmysl technologicky a legislativně to ani nejde. Uz vidim jak si vy na zahrade stavíte prevadec kvuli tomu, abyste usetril 15 korun ??? a pokud se na legislativu vydlabnete, tak  reseni tu jsou davno a zadarmo ( za 10 az 100 hodin studia a experimentu), napovím: oscam.to