Re: UEFI platforma a bootování otevřených OS

Snehulak snehulak na gmail.com
Sobota Červen 2 13:12:28 CEST 2012

Jake marketinkove kecy . Proste dobe starych biosu asi odzvonilo , proc ne
kdyz u spousty PC neni klavesnice a mys ? Ostatne UEFI chvalil i linus
torvalds zkuste si o tom neco najit . To ze to komercni firma priohyba
kuprospechu svemu je jeji vec delaji to tak vsechny . Ja uvadel jen nektere
vyhody co me v te chvili napadly a dulezite je , ze bude dal mozno pouzivat
jakykoliv OS bez omezeni .

Jestli ho mate maleho a mekeho tak je mi to lito :) Myslim , ze i dospeli
lide se dokazi bavit o nenavidene firme na urovni ostatne tak to chtel i
zakladatel tohoto vlakna.

snehulak