Re: Sypané trimry z Farnellu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 1 13:53:33 CEST 2012

Ano PVZ2 mají pro jistotu dírku skrz, takže podtlaková pinzeta nehrozí. Ale
jsou tak mrňavé, že na ruční pájení je to dost děs. Třeba takové TC33 jsou
větší (3 vs 2 mm) a ruční pájitelnost značně lepší. Jou o dost dražší (5 vs
2 Kč) ale ta ženská by jich napájela 2x tolik, takže i číňanka se víc
vyplatí s TC33. Na ně taky asi přejdu já. Jestli je to 2, nebo 5 mě tak moc
netrápí, hlavně že to není 13+ z GMe :-)

PH

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
S temi trimry to bude podobne. Osazovaci automaty, alespon ty ktere
jsem videl, funguji na principu podtlakoveho prisati soucastky na
pipetu, coz jaksi predpoklada rovny povrch soucastky. A to u trimru
bezne nebyva. Jiste existuji i nejake specialni osazovaci stroje,
ktere umi chytit i ten trimr, ale asi nebudou zcela beznou soucasti
kazde linky. No a v takovem pripade si vyrobce muze spocitat, ze
posadit k pasu jednu zenskou navic, jej vyjde levnej nez porizovat
novy stroj a prekopavat linku.